En natt på akuten

Natten till söndag låg jag vaken och vred och vände mig i sängen, anledningen till detta var att jag hade sån värk i ryggen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. jag somnade i sittande ställning efter att ha tagit några värktabletter. Jag skulle upp redan kl 6.30 för att gå till jobbet men funfderade starkt på att sjukskriva mig..... tog mig i kragen och gick ändå. dagen gick ra men väl hemma igen blev värken värre, jag ringde sjukvårdsupplysningen för att höra lite med dom och dom ville att jag skulle åka upp till akuten.... är inget fan av sjukhus så det tog mig emot, Per körde mig och eftersom att han var tvungen att vara hemma med Tilde höll underbara Emelie mig sällskap hela kvällen.

Förstår inte att det ska ta sån tid i 4 och en halv timme satt vi där, var hemma halv ett på natten stackars Emelie som var tvungen att vara pigg dagen efter. Dom kunde inte fösrtå var ifrån verken kom eller varför den var där men dom hittade ett annat fel som oroande mig lite. under EKG testet upptäckte dom att mitt hjärta slog lite oregelbundet och att mitt blodtryck var välldigt höggt, fick en massa frågor om jag hade kännt mig anfådd och om jag hade svårt att andas, men det är inget som jag har reflekterat över. Läkaren ville lägga in mig över natten men jag ville bara hem till min säng (HATAR LUKTEN PÅ SJUKHUS) hon ville att jag skulle höra av mig om det blev värre, och om jag kände av hjärtat. Tydligen så ska jag få komma på nån uppföljning. Hoppas att det bara är så nu för att jag har nån infektion i kroppen och att det är därför som hjärtat får jobba lite hårdare....

Min älskade sambo har varit hemma dom här dagarna nu så att jag har kunnat vila upp mig, i dag tog han med sig lillan till jobbet ett tag och där blev hon stjärna hi hi

Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och vänta på att desperat house wifes börjar.....

Kommentarer
Postat av: Thina

Men usch då gumman =/ Hoppas det går över snart med ryggen o att inget är något galet. Tänker på dig!

2008-11-04 @ 22:22:04
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas det blir bra snart!

Tänker på dig gumman!

Puss och kram

2008-11-04 @ 22:40:52
Postat av: Erika

Har utmanat dig på min blogg :) leta efter texten: "sju sanningar" PUSS PUSS!

2008-11-07 @ 22:34:57
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0