La invaliodo

Nu har jag äntligen varit och knådat ut ryggen rejält, aj så ont det gjorde. Anledningen till att jag haft så ont beror på att jag har en låsning i muskeln. Dock är det inte över än måste dit igen för värken är inte borta helt. P har varit hemma nu 2 dagar för att jag inte ska belasta ryggen (känner mig som la invalido) inte van att behöva ha hjälp.
Vi har passat på att barnsäkra köket för lilla fröken nyfiken är inte still en sekund, är inte van att hon ställer sig upp och helt plötsligt hade hon klättrat uppför det första trappsteget och satt där överlycklig. Tiden går så fort snart rusar jag väl efter en ilande Tilde. Tildes favorit ord just nu är hej eller "häääj" och så skrattar hon, säger även tack tack hela tiden så gullig.

Glad blev jag idag när posten kom, min beställda limited edition av Sex And The City filmen är äntligen här..... jätte fin
Fick även mina beställda julkort. kan inte fatta att det snart är dags att lägga dom på lådan för att sen fira jul ännu en gång tiden bara flyer förbi..... Jag kommer ihåg att man som liten tyckte att ett år var en evighets tid, nu är ett år som en fis i rymden det försvinner lika fort.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har utmanat dig på min blogg =)

2008-12-09 @ 13:38:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Milla

Oj vad du skriver mycke i din blogg!!!!

Hoppas ni har det bra! Här är det dåligt väder, så det finns inte så meycker man kan göra idag!

Victor hälsar!

Jag älskar dig!



2009-01-14 @ 04:42:03
Postat av: Milla

Har utmanat dig på min blogg!

2009-01-27 @ 03:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0