Tillbaks i djungeln

Har lovat bort vår barnvagn till min kära bror och hanses flickvän, så nu har jag suttit i timmar här framför burken och tittat på hundratals barnvangssidor. Tillbaks i djungeln bland alla barnvagnar och tillbehör puh....
Favoriten just nu ligger hos en vagn ifrån Esprit ska bara försöka övertala min sambo om att den är just den bästa. Han vill nämligen inte ha nån sulky som denna är, men brukar få som jag vill hi hi får vara lite extra kramig.

Vartit på körskolan idag, det riktigt bra och det behövde jag verkligen för att få upp självförtroendet igen efter förra lektionen. Börjar bli en riktig fena på det där med rondellkörning nu, har tränat det ett teg så det sitter i ryggmärgen.

I helgen kommer älskade vännen Milla, så glad :)

                   
                                                                                                                                  Hade gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0