På pappas jobb

Puh vad kallt det var i dag, har inte vant mig vid kylan än. P jobar idag så Tilde och jag är och hälsar på honom på jobbet. Just nu är Tilde ute på lagret och åker truck med pappa, det älskar hon och höjde armarna i luften med ett högt JAA när pappa sa att dom skulle göra det. Det är så kul att se henne till en början är hon blyg och vågar inte titta på någon, men ge henne 5 minuter så är hon i full rulle och tjattrar med alla "charmtrollet".

Jag börjar få lite smått panik nu, har ännu inte börjat med julklapparna och har faktiskt ingen aning om vad jag ska ge bort i år. Den svåraste klappen av dom alla är ändå den till P. Han önskar sig inte något specielt och det är ju så att man själv köper det man vill ha. Några förslag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0