100206

Sitter här framför tv`n samtidigt som jag bloggar och försöker verkligen att ge melodifestivalen en chans, men det är verkligen bara skit. Kan det inte göras någonting bättre? Istället sitter jag och letar låtar och klipp på youtube och hittade mitt gamla älsklings band Sonata arctica. Hade verkligen glömt bort dom och nu när jag hör låtarna igen så fylls jag av gamla minnen och blir aldeles varm i hela kroppen *GILLAR*

En liten lägesrapport hemmifrån. P har varit sjuk sen vi kom hem från fjällen. En magsjuka som inte vill ge med sig. Så nu lever stackarn på enbart kokt mat, order från läkaren. Tilde och jag har (vågar nästan inte skriva detta) klarat oss och håller oss friska.
Så idag för att älsklingen skulle få vila upp sig lite så har Tilde spenderat dagen hemma hos farmor och farfar, jag har tillbringat min dag på jobbet och har haft det toppen. Svala bjöd på underbart beroende framkallande snickers godis som hon bakat. Vet inte hur många som slank ner, eller jo det vet jag men pratar inte högt om det.

(Sitter faktiskt nu med ett glas rött i handen, händer inte allt för ofta nu men attans vad gott det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0