Vardagsbestyr och besök av mor och far

Biblioteket blev en hit, kommer att åka dit många gånger fram över. När vi kom hem stod det lite vardags sysslor på listan. Tvätten låg och vänta så Tilde och jag fyllde en maskin, va skönt det är när det är gjort.
Nu ikväll så har min mamma och pappa varit över på en fika och Tilde har hållt igång hela tiden. Hon har dansat, sjungt och busat. Hon visar allt hon kan.


Dansar på för fullt

Sen ska alla lägga sig på golvet och sprattla med benen,
hon får med morfar på sina påhitt

Hos pappa får man flyga upp i luften.

Lite vila framför en bok med mormor.

Duktig tjej som hjälper mamma med tvätten.

P har gått upp för att lägga Tilde nu och jag fick precis ett tråkigt samtal från min kära vän J. Hon ringde och sa att hon ligger på sjukhus. Fick en klump i halsen innan hon sa att hon måde relativt bra men hörde på henne att hon tyckte det var jobbigt. Tänkte åka upp till henne nu och ge henne lite vänskaps kärlek. Usch vad orolig jag blev känner jag.
                                                                                                                                                               
                                                                                        Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0