Morgon gymnastik

Vi har haft lite morgon gymnastik Tilde och jag. Vi sätter på lite härlig musik och sen är det full håll igång. Det går till så här:

Först måste man skriva Siffror på lappar som man klistrar på golvet.
Lapparna är sedan till för att hoppa på. Vi har 6 st lappar för det kan Tilde räkna själv till.

Sen är det bara att börja hoppa.

Om och om igen.....

Efter en stund är man ganska trött, då blir det lite lugn musik
Och avslappning.


Tilde älskar verkligen det här så jag funderar på att rita upp en hage inne i lekrummet som vi kan hoppa på. Men skaen är väl att det också är kl och spännande att få rita på lapparna och sätta dit dom på golvet.
Efter morgonens gympapass blir det nu lite läsning i soffan innan min vän Johanna kommer och åker pulka med oss.
Hoppas ni får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Erika

såå söt hon är =) jag får ringa senare ikväll. kraaam!

2010-01-19 @ 17:39:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Milla

Gullunge!

2010-01-21 @ 17:44:25
Postat av: Milla

Nu var det längesen du skrev i din blogg!

Puss och kram

2010-01-26 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0