Dålig på det här med blogg

Dagarna bara flyger iväg, hinner inte med. Känns verkligen att hösten är på väg, mysigt på ett sätt men jag är en vår människa och glädjer mig inte alls åt att vi går mot kallare tider.
I går hade jag och Tilde kärt besök hemma av little miss sunshine Jennie och Thina, vi tog en tur ner till öppna förskolan trevligt värre och hem fick vi följe av lille Elton och hans mamma Hanna kul.
Jag älskar verkligen att vara hemma med Tilde nu, dagarna är så händelserika, det händer nya saker hela tiden. Ska jag vara helt ärligt så tyckte jag att den första tiden hemma var pest och pina.... amma, byta blöja, sova samma visa varje dag men nu är det helt underbart och jag skulle kunna skaffa 10 ungar till ett helt fotbollslag där jag agerar fotbollstränare.

Lite nya projekt pågång hemma, Per gör en Walk in closet till mig underbara han. Spaklingen är klar, tapeten vald bara att ta en tripp till IKEA för att köpa inredningen längtar. har alltid varit en dröm att få ha en stor fin garderob, med egen smink plats. lite lyx i mamma vardagen, kommer spendera mkt tid där hoppas jag, kanske till och med låsa in mig där och sitta och njuta av en tidning.....

                           

Kommentarer
Postat av: Thina

Underbart med garderoboen verkligen! Samma sak jag pratat om jämt hemma att jag vill ha hihi.. Så lite avis är jag allt! Men jag får mitt när vi har eget med så det så! :p

Tack för igår babe!

2008-09-05 @ 15:18:21
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för senast! Det va jätte trevligt att Täffas :) Om du vill så kanske vi kan ta en sväng med vagnarna i veckan :) Skönt att bara vandra runt och prata lite :) Ta han om er så längee KRAMAR // Hanna och Elton!

2008-09-07 @ 22:11:18
Postat av: Erika

Jag har utmanat dig i min blogg :)

2008-09-15 @ 11:40:35
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0