Storsång och höstrensning

Oj vaknade med ett ryck i morse och kollade på klockan som då visade 9.00, väckte Tilde och kastade på oss kläder hon måste tyckt att jag var aldeles tossig. Anledningen till att jag var så stressad var för att vi om en halvtimme skulle befinna oss i Borgs klockargård för storsång.... väl där med andan i halsen blev jag lugn. Det var jätte mysigt med alla barn och don som sjöng och spelade gick verkligen in för det, det märktes att Tilde verkligen uppskattade det. Hon satt med stora ögon och dansade när det var nån låt hon kände igen, kröp till dom andra barnen och hejade så kul att se henne hon är verkligen social.

Väl hemma blev det stor rensning i Tillys garderob (behövdes verkligen) har knappt märkt vad hon har för kläder i röran. La undan sånt som jag ville spara och resten tar jag med mig för försäljning på Öppna förskolan. Tina och Micke tog dom kläder som dom ville ha Jag ska nämligen bli FASTER så glad.

Hemma pågår Pers projekt med en walk in closet på full gång, ena väggen är helt klar med tapetsering och dit montering av hyllor, bara sista väggen kvar nu, Han är så duktig min älskling.

                                                                                                                                                           kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0