8 Mars 2010

Har en ledig dag efter helgens arbete. Måste bara få ge ett tack till mina underbara arbetskamrater. Det är en härlig stämmning på jobbet, lättsam, trygg och vi skrattar mycket.
Har inte träffat min 2 älsklingar mycket i helgen så när telefonen plingade med ett mess i går från dom kände jag saknad och KÄRLEK så här stod det:

Ja du mamma, idag har jag varit duktig och hjälpt pappa.
Vi har vikt tvätt, dammsugit, satt upp tavlor i gästrummet.
Handlat me farmor och pappa. nu äter vi mellis och frostar av frysen.
Ja vi tog bort lite is från taket också. Sen så fick jag ett pussel av pappa.
Men det var ett sånt där lätt 3:års pussel så nu går vi på 5 års istället :)
Nu ska vi tvätta och laga mat. Sen ska jag sova. Du kan väl pussa mig i pannan när du kommer hem.
Saknar dig mamma. Pappa hälsar puss.

Att ligga på latsidan är inte melodin för P, han får alltid så här mycket gjort när jag har mina jobbar helger. Och Tilde hjälper stolt till med det hon kan. Jag stannar upp i tanken och förstår inte hur jag skulle klara mig utan dom, lycka.

Tilde och jag drog oss länge i sängen i dag, vaknade till av ett morgon bad och sen lite god frukost. ska snart bege oss ut för att få lite sol på oss. Äntligen kan man vakna ur sin vinter dvala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0