Sko rea Me Like

Tilde och jag tog en promenad ner till stan i värmen, var helt slut när jag kom fram puhh. Målet var att hitta en inflyttnings pressent till Anna. Men när jag hittade den snabbt så gled vi in på Wedins, och vilken tur jag hade rea rea rea Me like. Hittade skor som passar perfekt till bröloppet vi ska till den 26 juli, ett par sköna promenad skor och ett par söta röda.

Sedan hjälpte jag och Tilde Anna att skruva upp hyllor, eller Tilde satt på golvet och sa vart dom skulle passa och att dom satt rakt "liten glassare" medans vi jobba :) Väl hemma lockade duschen och för Tildes del blev det bad ute i baljan så skönt, Tycker synd om henne i värmen eftersom att så små barn inte kan svättas som vi.
Visst sommaren är härlig men jag och Tilly trivs bäst i skuggan.....


     


Kommentarer
Postat av: Thina

Härligt med bad för sötisen!

Åh vill ju med ha såna röda skor! Har letat efter låga =0 Måste till stan när lönen kommer hihi. Borde vara lite rea för mig med tycker jag!

2008-07-24 @ 16:36:44
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0