Utmanad

Blev utmanad av Erika på hennes blogg www.onechicmama.blogg.se

1. Vilken mat äter du ofta? -
Kyckling i alla dess former, soppor, Flat bröd

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? - Skulle vilja svara att jag är den som hjälper till men sanningseligt så sitter jag nog

3. Var sitter du helst och bloggar? -
Vardagsrummet, hemma hos mor

4. Köper du ofta Triss? - Det går i perioder kanske 5 st/år

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? -  Gotland där jag har mitt bästa smultronställe och sen Cypern med per mars 07

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? -
3:an

7. Klädbutik - Blir mest att jag shoppar till Tilde nu och då blir det Polarn o pyret, sis and bro och lindex

8. Inredningsbutik -
  Mique,Cervera, IKEA, Lagerhouse

9. Godis - Lakris och choklad

10. Stad -
New York

11. Dryck -
Vatten

12. Musik -
  Allätare men älskar Winnerbeck

12. TV-serie -
  Prison break, Sex and the city

14. Träning -  Tränar ingenting

15. Bakverk -
 Annanas paj super gott, kan äta upp en hel form

16. Kaffe -
  Gott gott, kan bli flera koppar om dagen, ibland inget alls

Jag utmanar Thina, Hanna och Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0