091223

Vaknade i morse av en över energisk och glad Tilde som hörde att hennes bästa kompis Nellie befann sig på undervåningen. Nellie och Emelie har spenderat natten hemma hos oss. Tilde for ur sängen fort och roppade högt Till Nellie som svarade tillbaks.
Tjejerna åt en mysig frukost och gav varandra en julklapp. Tack från Tilde och mig för dom fina kläderna. Stoj och bus inne och efter lunchen gick vi ut i snön. Bäst att ta vara på snön medans den finns.

Har oxå blivit en tur till med julshopping och nu äntligern är klapparna inslagna och ligger och väntar på att få öppnas. Efter stressen bland alla människor åkte jag hem till min kära mor som fyller år idag. Per och Tilde var redan där och lekte med min brorson Oscar.

I morgon julafton då, så mysigt längtar till pappas underbara julmat. Och att få se Tildes reaktion när Tomten kommer med klappar. Hoppas att ni alla får en härlig julafton med nära och kära. Jag ska njuta till fullo av denna vita jul vi inte haft på så länge.

                                      Vill önska alla en riktigt God Jul och ett gott nytt år


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej gums!

God Jul & Gott Nytt år!

kommer neråt till nrkpg ett par dagar.

skulle vara kul att ses.

kram

2009-12-24 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0