jag lär mig då aldrig

varför utsätter jag mig år efter år för denna julhandel, trängs med tusen andra kaos vart man än går. Boxningshandskarna fram för att mana undan folk puh. Jag är helt slut efter dagens omkring springnande. varje år säger jag till mig själv att vara ute i god tid men sen så står jag där mitt ibland folkvimlet och bannar mig själv för att jag inte började tidigare "kan aldrig lära en gammal hund att sitta"
Men  har i allafall fått umgås helt ensam med min kära Milla, min vän som för några år sedan träffade kärleken och flyttade till Åland. Älskar att bara få vara med henne känns så otvunget och naturligt.
Vi har skrattat och speciellt åt min oförmåga att prata rätt, i stressade situvationer blir det helt fel i skallen på mig och jag snubblar med orden på tungan...

Nu ska jag sätta mig en stund med min ljudbok innan jag börjar jobba, jag lyssnar på 3:e boken av twilight är helt fast i bella och Edwards kärleksaga.                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0