Pulka inte bara för barn

Snö och pulka väder underbart, inte bara kul för barnen jag blir med riktigt sugen på att dra ihop ett gäng för att åka pulka.

Tilde och jag spenderar dagen hemma hos mina föräldrar. Hon älskar verkligen att vara här och all uppmärksamhet hon får. Hon är som en liten svans efter mormor som knappt får gå på toaletten utan att Tilde följer med.
Vi tog pulkan hit till Tildes stora förtjusning, lite frukost nu och sen ge oss ut i backen. Synd bara att Tildes pulka är så liten och inte rymmer mig, men kanske hittar jag något gammalt avdankat tefat i mammas och pappas föråd.

                                                                                                                                       Se upp i backen

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vad kul att du börjat igen =) men åhhh Bente kommer du ihåg när vi alltid åkte pulka?!! Jag vill åka med dig NUUU

2009-12-18 @ 17:14:30
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0