100116

God morgon härliga lördag!
Jag fick sovmorgon i morse och känner mig riktigt utvilad, blev väckt av pussar från Tilde o P. Kan man vakna på ett bättre sätt. P har sprungit iväg till sin fotbolls träning och Snart så får Tilde och jag besök av Hanna och hennes 2 åriga son Elton. Det var jätte länge sen som Tilde och Elton träffades så det ska bli kul att se om dom kommer ihåg varandra. Vi har haft svårt med att pyssla ihop en tid som passar oss båda men nu så är dom på väg kul.

Ikväll blir det lite festligheter för min del, det är nämligen så att en av mina bästa vänner Johanna både fyller 25 och har tagit examen. Så det är värt att fira. Var jätte länge sen jag var på fest så jag kommer nog känna mig lite bortkommen i början. Har funderat mycket över om jag ska dricka lite vin eller om jag ska strunta i det så att jag kan ta bilen hem. Tycker att det är lite läskigt att åka taxi hem, och så vaknar jag pigg och glad i morgon och får ut det mesta av söndagen. Känner inte för att ligga och må dåligt bara för att jag har tagit några glas vin. Och för min del spelar det verkligen ingen roll om jag bara tar ett glas eler flera. Blir samma dagen efter ändå.

Party Bente here I come, hoppas jag hittar henne innom mig någon stans. Och att jag inte gömt henne allt för länge och för väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0