Dagens Ros

Glad blev jag idag då jag i tidningen hittade en dagens ros given till mig. Den var från ett barn och dennes föräldrar här på jobbet. Fick en härlig känsla i kroppen och man känner sig verkligen uppskattad. Sånt kan verkligen behövas, och vad lite det krävs för att göra nåns dag.

Jobbar hela helgen nu och vi har det riktigt kul här på jobbet. Ska snart bege mig hem i kylan och utmana min kära P på lite wii. Lillan ligger nog och sussar sött när jag kommer, och måste gå upp till henne och få i mig lite Tilde lukt och pussa lite lätt på henne. Saknar henne när jag jobbar så långa pass på helgen, hon sover när jag går till jobbet och sover när jag kommer hem. Så i stort sett så träffar jag henne inte helt för ens på söndag.

                                                                                                      Hoppas ni får en trevlig Lördags kväll


Kommentarer
Postat av: svala

Ja.. roligt har vi allt, är verkligen jätte lad att jag jobbar med just ER!!

Kuligt att du fick dagens ros tycker jag!! Ses imorrn.. puss

2010-01-09 @ 22:43:34
URL: http://www.svalavincent.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0