Fjällen resan

I en underbar fjällstuga i Lindvallen har vi spenderat dom senaste dagarna. Kul ute i snön hela dagarna, och vi blev glatt överraskade då vädret var betydligt mycket varmare än hemma. Lite skidåkning blev det också för P och mig då mamma var snäll och tog hand om Tilde. Jag har verkligen saknat att åka skidor så det var härligt att komma ut i backen igen och peppar peppar jag skötte mig galant utan några pinsamma incidenter.
Tilde som älskar vintern och allt runt omkring blev helt energisk när hon såg pulka backarna, och ännu gladare blev hon för sina skid glasögon som pappa köpte åt henne, hon kunde då åka jätte fort utan att få snö i ögonen och hon kände sig nog lite cool också.

Trodde att resan skulle bli en pina för flickornas del, inte lätt för två små 2 åringar att sitta stilla i en bil i flera timmar. Men vad dom har varit duktiga, Inget gnäll alls utan dom höll humöret uppe. Är jätte stolt över dom.

Är trött nu därav detta korta inläg så ska bli skönt att få sova i min egna säng i natt, återkommer mer om resan.


Full fart i backen







Badtjejer inne på experium


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul med lite kort, vad söta dom är tjejerna! Kul att se dig idag, kram

2010-02-02 @ 21:51:26
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Erika

nää då ska inte sluta blogga =)



Vad mysigt nu ser ut att haft det! nu får du bara bli bättre på att uppdatera, så inte jag missar så mycket i erat liv! KRAAM

2010-02-02 @ 22:04:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0